קידום אתרים לעורכי דין
איך להוביל בנוף הדיגיטלי
אבל איך יגיעו הלקוחות רק פה לאוזן? מה עם שיווק?
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:
ראשית, מי אני, מה אני מייצג ולמה לבוא לעשות קידום המשרד אצלנו?
נעים להכיר, אני אורי מינץ ואנחנו עושים קידום אתרים לעורכי דין. הבאתי את הניסיון העשיר שלי בעולמות השיווק אל החברה, וביחד עם הצוות המקצועי שלי פיתחנו פתרון מלא וחדשני לעורכי דין המעוניינים לצמוח באמצעות שיווק דיגיטלי ממוקד לעסק שלהם.
כולם יודעים שכיום הדיגיטל הוא לא מוצר רשות, אלא מוצר חובה בסיסי. לא סתם נאמר 'אם אתה לא שם אתה לא קיים', בעידן של היום המשפט הזה הוא המציאות.
תקופת הקורונה טרפה את הקלפים לכולנו וגרמה גם לתחום המשפטים לשנות כיוון ברמה השיווקית. אם בעבר עורכי דין נתמכו בשיווק הישן כאשר הבסיס שלו היה מפה לאוזן או קבוצות נטוורקינג, כיום כל עורך דין מבין שאם הוא לא יגרום לפעולה אקטיבית של שיווק דיגיטלי הצמיחה והחשיפה תהיינה פחות מהירות. על כן, הביקוש עבור קידום אתרים לעורכי דין בכלל וקידום אורגני בפרט עלה באופן משמעותי בתקופה האחרונה, ויש לכך סיבה מאד מוצדקת.
בחברה שלנו אנחנו נותנים פתרונות חדשניים במעטפת אחת מלאה עבור קידום אתרים לעורכי דין הכוללים גם בניית האתר, גם עיצוב האתר, קידום אורגני בגוגל משולב קידום ממומן בגוגל ושיווק ברשתות חברתיות בנוסף לכתיבת תוכן איכותי עבור קידום. כאשר אתם מבצעים את השיווק הדיגיטלי באמצעות חברה שמעניקה לכם את המעטפת המלאה, יש קשר ישיר בין המעצבת למקדם, לבונה האתרים ולכותבי התוכן ובין כל הגורמים הטכניים עד לתוצאות מושלמות.
עם הניסיון שלי שנים בתחום קידום אתרים לעורכי דין ושיווק, אפשר להביא את האתרים לתוצאות ולמקומות הגבוהים ביותר בגוגל ללא שום קשר האם מדובר במשרד עורכי דין קטן, או במשרד עורכי דין גדול.
כשמדובר על קידום אתרים לעורכי דין חיפוש בגוגל יכול להניב הכנסה של מאות אלפי שקלים, ולכן חשוב שהשיווק הדיגיטלי יעשה בצורה המקצועית ביותר ובאופן הכי מדויק ומותאם לחוקי גוגל.
פרסום ממומן או אורגני עבור קידום אתרים לעורכי דין
על מנת להתאים את הקידום הנכון לכם, חשוב להבין מלכתחילה מהו קידום אתרים לעסקים בכלל ומהו קידום אתרי עורכי דין בפרט. כאשר קידום אתרים לעורכי דין הוא אחד מהצעדים החשובים ביותר בשיווק הדיגיטלי בתחומכם.
עד שהגיע לעולם השיווק הדיגיטלי עורכי דין הסתמכו בעיקר על שיווק מפה לאוזן. אך השיווק הזה כבר לא מביא לתנועה משמעותית ולהכנסה גבוהה יותר ובטח שלא בהשוואה אל קידום עורכי דין אורגני או קידום ממומן בגוגל.
זה לא סוד, כולם נמצאים בשיווק הדיגיטלי החל מהעסק הכי קטן ועד לרשתות והמותגים הגדולים. וכיום, כולם מחפשים את המותגים ואת העסקים הקטנים בגוגל, ובטח כאשר מדובר על עורכי דין. שיווק עורכי דין הוא צעד חכם והכרחי, זהו ענף שיש בו המון תחרות וחשוב שאתם תהיו בולטים, ובמיקומים הראשונים בגוגל.
הניסיון שלנו מלמד אותנו שעם הזמן, הסבלנות וככל שאתם בחשיפה גבוהה יותר התנועה והחשיפה מביאים לתוצאות נהדרות בשטח מבחינת כמות הלקוחות, וגם גיוון הנושאים במידת הצורך אם אתם מבקשים לשווק תחומי התמחות נוספים. באמצעות קידום אתרים לעורכי דין לא רק תגדילו את כמות החשיפה אליכם, אלא גם תוכלו ליהנות מיותר לקוחות.
הקושי הקיים בקידום אתרים אורגני לעורך דין בגוגל
קידום אתרים לעורכי דין הוא תהליך שנחשב לקשה ומאתגר. הסיבה לכך היא תחומים מרובים להם רמת קושי גבוהה מאד ולכן התהליך מצריך אורח רוח, סבלנות ובטח כאשר אתם בעלי אתר חדש שאין לו בסיס חזק עבור קידום SEO כלל.
בנוסף לכל זאת, העובדה שהתחומים של עורכי הדין הם תחומים להם יש תחרות מאד גבוהה בגוגל זהו חיסרון משמעותי של תהליך הקידום. על כן הדגש חייב להיות ע״י בניית אתרים מקצועית הכוללת אופטימיזציית תוכן איכותית ובעל רמה גבוהה לצד שימוש מתאים בחקר מילות המפתח עבור עורכי הדין.
אז איך בכל זאת מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?
ביצוע הליך קידום אתרים לעורכי דין חייב לכלול בתוכו מחקר מילות מפתח על מנת לבחור ביטויים שיסייעו לכם להצליח בקידום.
היכן שהתחרות נמוכה יותר תוכלו להתחרות על מיקום גבוה יותר. אפשר עם הזמן להתפתח אל ביטויים יותר תחרותיים בפרט אם יש בידכם דומיין בעל וותק. אתרים חדשניים הם אתרים ששווה להזין אותם בתוכן כמה שיותר על מנת שתוכלו להיות חלק משמעותי מתוצאות הקידום הגבוהות.
נכון שהתהליך דורש תחזוקה, אך עם אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו להגיע רחוק.
טיפים חשובים למי שרוצה לדעת איך לשווק משרד עורכי דין
- מי קהל היעד שלכם? אחד הדברים החשובים והבסיסיים ביותר שעליכם לדעת הוא מי באמת קהל היעד שלכם. קהל היעד הוא לאו דווקא תחומי עניין, מיקום או גילאים. אם כי ההבנה מה קהל הידע שלכם מחפש, ומה הם צריכים כאשר הם מקישים בגוגל חיפוש עורך דין או חיפוש של תחום מסוים בעריכת דין.
- תבדלו את עצמכם – רוב משרדי עורכי הדין מעבירים פחות או יותר את אותו המסר השיווקי. ולכן יש קושי ליצור בידול מול המתחרים. אתם לא חייבים להיות כמו כולם, נסו לראות היכן אתם שונים משאר משרדי עורכי הדין ואיפה אתם יכולים להיות מבודלים. האם זה באומץ, בתעוזה, בשפה שיווקית או ביצירתיות באמצעות אלמנטים אחרים בתחום שלכם.
- אל תפחדו להסתכל על המתחרים שלכם – בעולם של תחרות בכלל, ובפרט כאשר מדובר על קידום אתרים לעורכי דין חייבים להיות אמיצים ומלאי תעוזה. התבוננו היטב בדרכי הפעולה של המתחרים שלכם, לא בשביל לחקות חלילה. אלא בשביל לדעת מול מי אתם עומדים. בצעו מחקר מקיף ברמה הדיגיטלית שידע להעניק לכם פעילות שיווקית שמתאימה לכם. בדיוק לשם כך אתם שוכרים חברת שיווק דיגיטלי לעסקים שתעשה עבורכם את המחקר המתאים ואת הבדיקה המעמיקה על הפעילות השיווקית של המתחרים שלכם. לא תאמינו כמה תלמדו מכך עבור הקמפיינים שלכם.
- השקיעו באתר שלכם – כשאתם מסתכלים על האתר שלכם תסתכלו עליו בתור גולשים, ולא בתור בעלי המשרד. דאגו שהאתר שלכם יהיה בעל הנראות הנכונה, חוויית המשתמש המתאימה והמסרים השיווקיים הנכונים. מהרגע שהגולש כבר מקליק על הקמפיין הפרסומי שלכם הרושם הראשוני נוצר וכעת עליכם לגרום לו להישאר באתר ולהשאיר לכם את הפרטים על מנת שתוכלו להפוך אותו ללקוח. צרו אמינות, העלו תמונות שלכם, של הצוות. פעולה זו תביא לתחושת ביטחון אצל קהל היעד.
- עדויות חיוביות – הדבר החשוב ביותר כאשר אתם מתחילים תקשורת עם קהל היעד שלכם שמעולם לא ראה אתכם, הוא האמון. חוות דעת והמלצות חיוביות בונות אמון בנוסף לשאר האלמנטים שכבר צויינו. שיתוף חוויות הלקוחות שלכם זהו צעד שמביא להזדהות, לאיכות גבוהה ועדות על השירות והמקצועיות ובכלל לתחושה טובה עבור מי שקורא מול המסך
מה מתאים לכם? מיד תגלו את התשובה
כשאתם חושבים על המוצר או על השירות שאתם מספקים, חשבו האם זהו שירות שהלקוח שלכם זקוק לו באופן אימפולסיבי, או שמא יש לו זמן לקרוא על השירות והוא לא לחוץ. אם השירות שלכם הוא אימפולסיבי, השיווק המתאים לכם הוא השיווק הממומן.
הלקוח הפוטנציאלי שלכם יחפש מתוך לחץ בגוגל ביטוי כמו 'עו"ד פלילי' לצורך העניין. הוא לא יכול כנראה להשקיע את הזמן כרגע לקרוא את הטקסט ולהבין האם הוא משוכנע על ידי המלל. הוא חייב את עורך הדין כרגע, ואם אותו עורך דין יהיה במיקומים הראשונים בגוגל בקידום הממומן הוא יצור עמו קשר.
קידום עורכי דין באינטרנט באמצעות קידום ממומן עובד נהדר כי הלקוח מחפש את איש המקצוע שיסייע לו לפתור בעיה מסוימת כאן ועכשיו, והוא רק צריך לכתוב את הביטוי המתאים בגוגל.
במידה והשירות שאתם מספקים או המוצר שאתם מספקים הוא לא אימפולסיבי הקידום הכי מתאים לכם הוא קידום אורגני לעורכי דין במקרה זה. כך הלקוח הפוטנציאלי המחפש אתכם מחפש עורך דין אך הוא לא לחוץ מדי, יש לו זמן לחפש יותר לעומק ולראות מה עוד גוגל מציע לו פרט למודעות הממומנות.
קידום אתרים לעורכי דין מאפשר לנו אפשר כמובן לשלב גם קידום ממומן וגם קידום אורגני ביחד כי יש לא מעט יתרונות בשילוב שני סוגי הקידום. כמובן שהליווי המקצועי שתקבלו כאן יהיה אישי ומסביר מהרגע הראשון, ותוכלו לדעת בדיוק כיצד השילוב יביא אתכם לתוצאות המקסימליות.
מהם האתגרים הנפוצים ביותר כאשר מדובר על קידום אתרים לעורכי דין
בכל תהליך, כל תחום וכל מקצוע יש אתגרים, הסוד הוא להתגבר עליהם באמצעים מקצועיים וחדשנות טכנולוגית. האתגרים הכי נפוצים בתחום של פרסום לעורכי דין ביניהם קידום אתרים לעורי דין הם:
- תוכן איכותי – עורכי דין רבים לא מבינים שהחולשה הכי גדולה שלהם היא למעשה התוכן. כל עורך דין יודע לכתוב, אבל כתיבה לבית המשפט היא לא כתיבה שיווקית. אנשי מקצוע שמבינים בכתיבה שיווקית יוכלו לפצח את הסוד להבאת חשיפה גבוהה יותר עבור עורכי הדין. באמצעות כותבי תוכן מקצועיים בחברה שלנו לפני כל פרויקט, נשב, נגבש את האסטרטגיה המתאימה ונדאג שיהיה הבידול המתאים בין עורך דין זה למתחרה שלו, כי תוכן ייחודי מביא לתוצאות.
- מיקוד – בשל העבודה שישנה כמות עורכי דין אדירה בישראל חשוב לבצע מיקוד. יחד עם הצוות המקצועי שלנו נמצא מה הנישה הכי רווחית ביותר במשרד עורכי הדין, ונדאג לתת לכם סיכוי לערך גבוה יותר מהמתחרים שלכם.
- אתם והמתחרים שלכם – בתוך ים עורכי הדין הגדול הקיים בשוק, קיימת גם תחרות מאד גדולה. לכן בניית אתרים לעורכי דין חייבת להיות מאד מדויקת, מקצועית וממוקדת. חשוב שתדעו שמהרגע שאתם נכנסים לתהליך של קידום אתרים לעורכי דין ייקח זמן עד שתהיו במיקומים גבוהים כי גוגל אוהב אתרים עם וותק. בשל העובדה שיש לנו ניסיון רב, רוב הסיכויים גם שאנחנו מכירים את הביטויים של המתחרים שלכם ולכן נוכל לדעת איך להביא אתכם לקדמת הבמה ולתוצאות הגבוהות לחשיפה איכותית.
- אתיקה – לא מעט עורכי דין נמנעים מלקדם את המשרד שלהם בשל חוקי אתיקה נוקשים. זה נכון שישנם לא מעט חוקי אתיקה וחשוב שהמקדמים המקצועיים ידעו אותם. החוקים הללו חשובים בעיקר לקידום הממומן וברשתות החברתיות, בקידום האורגני פחות. על כן אם אתם נותנים דגש על פרסום עורכי דין ברמה אורגנית, האתיקה לא אמורה להפריע לכם.
בסופו של דבר, גם כאשר ישנם אתגרים, עם הליווי המקצועי הנכון והעבודה המשותפת אפשר להתגבר עליהם ביחד ולהביא לכך שכל קידום בין אם קידום אורגני לעורכי דין ובין אם קידום ממומן לעורכי דין יביא את החשיפה הממוקדת והמתאימה.
קידום אתרים אורגני לעורכי דין באמצעות קידום לוקאלי
אם אתם מעוניינים בתהליך קידום אתרים לעורכי דין ממוקד אזור גיאוגרפי הקידום הלוקאלי הוא הקידום עבורכם. את הצעד הראשון כבר עשיתם. פניתם אל חברה מקצועית לצורך בניית אתר לעורכי דין ואתר איכותי כבר יש לכם.
כעת, הגיע הרגיע להכריז עליו לעולם. לעיתים אתם רק צריכים את הלקוחות שקרובים אליהם, וזה יספיק לכם. מה גם שישנן התמחויות שאכן מצריכות קרבה פיזית ללקוח, וזה מובן לחלוטין.
מיצוב משרד עורכי דין במפה הוא צעד מאד חשוב לא רק ברמת המיתוג, אלא גם ברמת החשיפה והתנועה לאתר שלכם.
כך הגולשים מחפשים ביטוי מסוים, לדוגמא "עורך דין תעבורה" ובמיקום הקרוב ביותר אליהם הם ייחשפו על כל עורכי הדין לתעבורה הנמצאים בקרבתם.
המטרה שלנו היא שאתם, כלקוחות שלנו, תהיו הראשנים שהגולשים יראו ויתרשמו מהמקצועיות ומהשירותיות שלכם.
תהליכי קידום אתרים לעורכי דין בכל אפיק שיווקי
קידום אתר עורכי דין אפשר לבצע בכמה וכמה דרכים. רגע לפני שאתם כבר צוללים לעומק הנושא ומחפשים איך לבנות תכנית עבודה כדי להתחיל להגיע למעלה בתוצאות, חשוב לנו שתכירו את התהליכים לעומק:
- קידום אתרים אורגני לעורכי דין זה הערוץ שבו אתם מקבלים את המחקר המעמיק ביותר על קהל היעד שלכם. מחקר מילות מפתח, מחקר תחרות, מחקר מתחרים, בדיקות שוטפות לאתר. תיקון תקלות רלוונטיות והתאמת בק אופיס באתר לגוגל ולקידום SEO. בנוסף לכל אלו, ישנה גם כתיבת מאמרים רלוונטית ורכישת קישורים נכנסים לאתר. תקופת הזמן המתאימה לקידום אורגני לאתר היא לפחות שנה שלמה.
- קידום אתרים ממומן בגוגל לעורכי דין כאן כבר משתמשים באותם אלמנטים של מחקר מילות מפתח, מחקר תחרות, מחקר מתחרים ובדיקת האתר ועמודי הנחיתה. ומוסיפים לכך כמובן הקמה של קמפיינים שיווקיים במימון וקביעת יעדים בהתאם לקמפיינים ולתקציב. אפשר גם לשנות את הקמפיינים תוך כדי תנועה כאשר רואים מה עובד יותר טוב, ופחות טוב.
- קידום ממומן ברשתות חברתיות לעורכי דין הקמה של קמפיינים שיווקיים בתוך מערך השיווק של פייסבוק הוא צעד מאד חכם. כאן מבצעים קמפיין בו מגדירים יעדים ותקציב, משלבים גם קמפיין תוכן משולב גרפיקה ובודקים תוך כדי תנועה האם התוצאות הרצויות מתקבלות, ומשנים בהתאם לכך.
לא מוותרים על איכות ומקצועיות
במדינת ישראל קיימים מעל 55 אלף עורכי דין במגוון של תחומים ונושאים. כל עורך דין חייב לבלוט ולהיות מבודל בתחומו, וזאת ביחס למתחרים שלו כמובן. הדרך לעשות זאת היא לבצע פרסום ממוקד לתחום ההתמחות שלו.
פרסום עורכי דין מצריך הבנה של פרטים קטנים שלא קיימים בפרסום של עסקים אחרים, או אתרים אחרים. יש כאן צורך ביצירתיות, בחשיבה מחוץ לקופסא ובתעוזה לנסות פרסומים בסגנונות חדשים וזה בדיוק מה שהצוות המקצועי המלווה אתכם עושה.
בחברתנו קיימת התמחות בבניית אתרים לעורכי דין ובקידום אתרים לעורכי דין של שנים רבות בגוגל, או ברשתות החברתיות. בקידום אורגני, ובקידום ממומן.
לליווי המקצועי יש תפקיד ומשקל רב בהצלחה שלכם, וביחד, בליווי אישי ומקצועי ברמה גבוהה לצד שרות סבלני אדיב ומכיל, נוכל להגיע לתוצאות מקסימליות לשביעות רצונכם.
כי מגיע לכם את הטוב ביותר.
לשיחת ייעוץ והצעת מחיר השאירו פרטים וניצור קשר בהקדם:
קידום אתרים לעורכי דין – שאלות חשובות
תהליך של קידום אתרים לעורכי דין נע בטווח של בין שלושה חודשים לשנה. ביצוע של קידום אתרים אורגני עבור עורכי דין מצריך זמן רב וסבלנות לצד ניסיון ומקצועיות בעיקר בשל העובדה שמדובר בשוק שיש בו תחרות מאד גבוהה.
התשובה כאן היא מאד אינדיבידואלית. יכול להיות שהתקציב שלכם יתאים רק לקידום אורגני, או רק לקידום ממומן. אם יש לכם יכולת תקציבית גבוהה, בהחלט מומלץ לשלב בין שני סוגי הקידום האורגני והממומן. זאת על מנת שתוכלו לקבל לידים מידיים בממומן, ובאורגני לבנות את הבסיס החזק שלכם עבור נכס דיגיטלי שימשיך לתת תוצאות גם בעתיד.
כל חברה מקצועית וברמה גבוהה המכבדת את עצמה לא תתחייב בפניכם על תוצאות. הסיבה לכך היא שינויים תקופתיים באלגוריתם של גוגל או של פייסבוק. יחד עם זאת, אתר שמקודם באופן מקצועי ברמה האורגנית כן יכול להגיע לתוצאות טובות בעמוד הראשון בגוגל ולהיות בעל חשיפה גבוהה ללידים ולשיחות.
עורכי דין רבים משקיעים תקציבים גבוהים על פרסום ברשתות חברתיות כי הפלטפורמה מאפשרת פרסום נרחב בעלויות יחסית זולות. אך אם בוחנים את יחס ההמרה ואת הקמפיינים מגלים שהפרסום בפייסבוק פחות אפקטיבי מפרסום בגוגל כאשר מדובר על תחום עריכת הדין והמשפט.