שירות קידום אתרים לעסקים גורם לאתר שלך להיות במקום ראשון בתוצאות החיפוש בגוגל, אומנם לא כל העסקים אותו דבר, היו כאלו שלקח להם יותר זמן והיו כאלו שפחות, אבל המכנה המשותף לכולם – שכולם יכולים להיות למעלה בתוצאות וכולם לא האמינו שזה קיים בכלל. מי שלא תהיו, עסק קטן, עסק גדול, תחרותי או לא תחרותי, בארץ או בחו״ל אנחנו נביא אתכם לראש התוצאות בגוגל.
אז למה לבחור בנו כדי להיות סוכנות קידום אתרים שלכם?
אצלנו תוכלו ליהנות מכל העולמות – מגישה מקצועית ברמה אחת מעל כולם, עם טכנולוגיות עבודה חדשניות ומתעדכנות, לצד יחס אישי ובניית תוכנית המותאמת לצרכים ולתקציבים הקיימים של בית העסק.
למה אצלנו?
- קידום אתרים אישי – אנו לא לוקחים מתחרים שלך כמו הרבה חברות בתחום הזה.
- שקיפות מלאה בתהליך – פגישות תקופתיות, אסטרטגיה להבאת גולשים, דוחות ודשבורדים.
- מקצועיות – תוצאות של מגוון לקוחותינו בעמוד ראשון בגוגל
- מעטפת שיווק – כל שרותי שיווק דיגיטלי לעסקים במקום אחד: עיצוב, פיתוח קידום תוכן
קידום אתרים אורגני
קידום אתרים אורגני בגוגל – seo – הוא התשובה למי שמעוניין להיות בראש רשימת התוצאות במילות המפתח שהוא מעוניין להיות בהם. ע״י אופטימיזציה, תוכן וקישורים לאתר ניתן ליצור חשיפה מקצועית ביותר וקידום ביטויים בגוגל.
וכאן אני נכנס לתמונה – ע״י ניהול ואופטימיזציה נכונה אצליח גם בתחרות קשה אל מול המתחרים שלך להביא אותך לרשימת התוצאות בגוגל.
לצורך הצלחת הקידום הממומן בגוגל יש צורך במחקר מקצועי עבור העסק. אני אסייע לך למצוא את התמהיל השיווקי המושלם עבור העסק שלך ואבנה אסטרטגיה הנסמכת על מחקר מילות מפתח מעמיק ומחקר מתחרים.
כל זאת על מנת להגביר את התנועה לאתר, ליצור עבורך כמה שיותר פניות רלוונטיות ולהוביל את העסק שלך במעלה תוצאות החיפוש הממומן וללקוחות חדשים.
בכדי לשמר את המוניטין שלך במידה ונפגע יש מספר כלים. בין הכלים הוא הכנסת המון קישורים בכדי לדחוק את האיזכורים בשליליים מטה.
בכדי לעשות את זה יש צורך לקנות מספר גדול של קישורים אך חשוב לדעת איזה קישורים לרכוש, איזה קישור סמכותי ומה יעזור להוריד את האיזכור השלילי כמה שיותר למטה.
השאירו פרטים ונחזור אליכם עם פתרון
מהו קידום אתרים?
יש שיגידו שפעם היה קל יותר – מכולת אחת בשכונה, חשמלאי אחד, אינסטלטור אחד וזהו. היום, המושג "שכונתי" כמעט נעלם, עם הנדידה של מגוון רחב של היבטי העולם והחיים שלנו לתוך המציאות המקוונת.
עסקים מחפשים היום באינטרנט! מצד אחד, זה יוצר תחרות ענקית. מצד שני, במידה ונוטלים את השליטה בידיים שלנו, אפשר להשיג מיקוד יוצא מן הכלל בעבודה, ולקבל את הלקוחות שאתם רוצים, לעבוד לפי התנאים שלכם ובאופן כללי, לצמוח ולהתפתח במגוון דרכים.
יחד עם זאת, אתם נמצאים כל הזמן בתחרות מתמדת עם עוסקים אחרים בתחומכם. ובעוד שאין ספק שכל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד במינו, ככל שזה נוגע לעניין שיווק דיגיטלי לעסקים פעמים רבות אנו מתחרים על אותו שוק. לכן במידה והמתחרים מקדמים את עצמם ואנחנו לא, הפיגור מאחור יכול להיות גדול מדי ולא לאפשר לעסק לשרוד.
ובדיוק כאן נכנס לעניין נושא של קידום אתרים. כדי להבין איך זה עובד, אתם צריכים לחשוב שנייה, כיצד אנשים מגיעים אליכם? בדרך כלל זה נעשה באמצעות חיפוש ממוקד של השירות הספציפי שאתם נותנים.
שיווק דיגיטלי מבוסס על שילוב בין הצורך של הלקוח ולעובדה שאתם נותנים מענה לצורך זה בהתאם לתנאים הדרושים.
כדי שכמה שיותר אנשים יגיעו לאתר או לעמוד שלכם, אתם צריכים להגיע לתודעתם בכמה שפחות "קליקים", ולפיכך, המטרה של קידום אתרים היא ולהביא את האתר שלכם לתוצאות ראשונות בגוגל (על פי נתונים הקיימים כבר במהלך שנים רבות, הגולשים כמעט ולא מדפדפים לעמוד השני של תוצאות החיפוש, ורק במקרים נדירים ביותר מגיעים מעבר לעמוד השלישי).
בעולם קידום אתרים קיימות שתי "אסכולות": קידום אורגני או קידום ממומן. ההבדלים ביניהם עקרוניים ביותר ולמעשה אין צורך לבחור בין השניים, היות ושתי הגישות יעילות מאוד בתחומם. נעמוד בקצרה על ההבדלים ביניהם:
קידום אתרים אורגני - seo
קידום אתרים אורגני בגוגל נחלק ל-3 חלקים עיקריים:
אופטימיזציה, תוכן וקישורים חיצוניים.
אופטימיזציה היא התאמת האתר למנועי חיפוש.
תוכן יצירת תוכן מותאם לאתר, לגולשים ולגוגל.
קישורים יצירת המלצות מאתרים סמכותיים אחרים המקשרים לאתר שלך.
האופטימיזציה היא הליך טכני במידה רבה, והוא דורש מעקב אחרי הדרישות העדכניות ביותר של גוגל, המשתנות לעתים קרובות יותר משהיינו רוצים.
זה כולל שינויים בקוד, עבודה על מבנה העמודים, הטמעה של רכיבים שונים החשובים לגוגל, בדיקת מהירות טעינת אתר, אופטימיזציה לתמונות מבחינת גודל ותיאורי SEO, וזה רק קצה הקרחון.
במשך שנים רבות, אופטימיזציה טכנית הייתה בליבו של תחום קידום אתרים. כיום מדובר במטריית שירותים הרבה יותר רחבה, אך האופטימיזציה היא תמיד התחנה הראשונה והחשובה ביותר.
נושא התוכן משחק תפקיד חשוב בעולם שיווק דיגיטלי כבר כמעט עשרים שנה, אך התפיסה והדרישות כלפיו השתנו והשתכללו ככל שהטכנולוגיות התפתחו, רוחב הפס הלך וגדל ויותר ויותר אנשים החלו לגלוש ללא הפסקה מהמכשירים הניידים שלהם.
כך, כיום הדרישה היא שהתוכן יהיה כמה שיותר איכותי, ממוקד ובעל ערך לגולש, ולטכנולוגיות הבינה המלאכותיות יש גם את הכלים הדרושים על מנת להעריך נושאים אלה באופן המדויק ביותר.
התוכן כיום הוא בהחלט מוצר שנדרש להיות איכותי, להיכתב על ידי מומחים בתחום שמלקטים מידע אקטואלי, וגם מעבירים אותו בצורה נוחה, כולל אלמנטים גרפיים, חלוקה טובה לפסקאות, הדגשה של מילות חיפוש רלוונטיות (אבל בלי להגזים, כי אנחנו כבר לא בשנת 2008).
התוכן הוא עולם בפני עצמו והוא נדבך חשוב בעבודתו של מקדם אתרים.
התוכן מהווה חלק גם מעבודת הקישורים, משום שהם צריכים להופיע בטקסטים איכותיים באתר שלכם או מחוצה לו, זאת על מנת לשמור על המוניטין שיצרתם עבורכם במהלך העבודה המקצועית, וגם כחלק מאופטימיזציית האתר שהשקעתם בו מרץ וכספים רבים.
לפיכך, ביצוע קידום אורגני דורש כמה מומחים: מקדם אתרים טכני, כותב תוכן ואיש מדיה בעל קשרים באתרים חיצוניים לפרסום קישורים.
קידום אתרים ממומן - ppc
קידום ממומן בגוגל זה עולם אחר לעומת קידום אורגני לעסקים, אך הוא יעיל וחשוב לא פחות.
לצורך הבאת האתר למקום ראשון בגוגל צריך אתר/עמוד נחיתה מעוצב, הצעת מחיר נכונה, קופירייטינג נכון ומניע לפעולה.
שלושת הכללים הללו יביאו את האתר למיקום גבוהה בתוצאות ויוביל למקסימום המרות. קידום ממומן זהו פיתרון מושלם לסגירת עסקאות רבות כאן ועכשיו.
באמצעות הקמת קמפיינים המבוססים על תשלום על פי קליק או ליד (לכל אחד עלויות ויתרונות משלהם, אך זה נושא לפעם אחרת) תאפשר ליצור תזרים של כספים שחלקו, כמובן, יילך על הקידום, אך התנועה תהיה מיידית, בניגוד למאמצי קידום אורגני המכוונים לטווח הרחוק דווקא.
האם אני באמת - באמת חייב לקדם?
אז האם ללא קידום אתרים העסק לא יכול להתקיים בעצם? במידה רבה כן! משום שכיום לכל בית עסק כמעט יש נכס אינטרנטי המחליף את כרטיסי הביקור הסטנדרטיים.
אנשים שמחפשים אתכם באינטרנט, או את תחום הפעילות שבו אתם עוסקים בהצלחה – מצפים לראות דברים מסוימים:
אתר יפה, עמודים פעילים ברשתות החברתיות, דירוגים גבוהים מלקוחות קודמים ועוד. זו התדמית שלכם שמאפשרת לשמכם ללכת לפניכם בעידן הווירטואלי.
מה היתרונות של קידום אתרים אורגני
קידום אתרים ממומן נפסק ברגע שאתם מפסיקים את הקמפיין. קידום אתרים אורגני לוקח הרבה זמן, גוגל לא מקדם את האתר תוך מספר ימים לאור העובדה כי הוא צריך להיות מוזן כל הזמן בתוכן וקישורים דבר זה לוקח זמן ויש להתאזר בסבלנות.
כשמו הוא, הוא טבעי, לכן התוצאות שלו אמנם דורשות זמן, אך במידה והצלחתם לבסס קהילה נאמנה בעמודים וגם להגיע למקומות ראשונים בתוצאות החיפוש הלא ממומנות, אז התנועה באתר שלכם תמשיך גם אם לא תשלמו על מודעות. כך שלשתי הגישות יש יתרונות וצדדים חזקים.
ההמלצה היא לבצע קמפיינים של קידום ממומן בעת מכירות חיסול, מבצעים מיוחדים וכו’, אך להשקיע גם בהליכי קידום אורגני במקביל, כדי ליצור את התדמית והאוטוריטה שתאפשר תנועה ענפה באתר שלכם בכל עת.
סיבה נוספת לעשות קידום אורגני – זה אמון הגולשים. אומנם לוקח זמן לרכוש אותו, אך התוצאות נשארות אתכם לאורך זמן.
קידום אורגני משפר את דירוג האתר שלכם בגוגל על ידי יצירת נכס דיגיטלי שיניב לידים. הלידים האיכותיים ביותר מגיעים מהקידום האורגני בהשוואה לכל ערוץ קידום אחר. אחוז גבוהה מאוד של הגולשים מעדיפים ליהכנס לתוצאות האורגניות וגם סומכים עליהן יותר מאשר על התוצאות הממומנות, מה שמבטיח לכם גם חיסכון אדיר בהוצאות פרסום לטווח ארוך.
כפי שאתם רואים, מדובר במערך מאוד מורכב, הכולל דקויות רבות ומסועפות. יתר על כן, לכל בית עסק נדרשת תוכנית מותאמת אישית של קידום אתרים, כזו שתתאים למטרות שלו (לדוגמה – לא להקים קמפיינים ממומנים שיניבו יותר לידים ממה שהעסק יכול להספיק לתת להם מענה, מה שייצור מוניטין של שירות גרוע, ולכן יסב נזק ולא תועלת).
בנוסף, מדובר בעבודה מורכבת הדורשת מעורבות של כמה וכמה אנשים, שכל אחד מהם נדרש להיות מקצועי ומנוסה בתחומו. נדיר ועד כמעט בלתי אפשרי שאדם אחד בלבד יבצע את כל המשימות הדרושות לקבלת תוצאות קידום אתרים אופטימליות. כך שפנייה לחברת קידום אתרים לעומת מקדם אתרים יחיד היא האפשרות המתבקשת והמושכלת יותר.
אז האם ללא קידום אתרים העסק לא יכול להתקיים בעצם? במידה רבה כן! משום שכיום לכל בית עסק כמעט יש נכס אינטרנטי המחליף את כרטיסי הביקור הסטנדרטיים. אנשים שמחפשים אתכם באינטרנט, או את תחום הפעילות שבו אתם עוסקים בהצלחה – מצפים לראות דברים מסוימים:
אתר יפה, עמודים פעילים ברשתות החברתיות, דירוגים גבוהים מלקוחות קודמים ועוד. זו התדמית שלכם שמאפשרת לשמכם ללכת לפניכם בעידן הווירטואלי.
בעולם קידום אתרים קיימות שתי "אסכולות": קידום אורגני או קידום ממומן. ההבדלים ביניהם עקרוניים ביותר ולמעשה אין צורך לבחור בין השניים, היות ושתי הגישות יעילות מאוד בתחומם.
למה לעשות קידום אתרים ממומן בגוגל?
קידום ממומן הינו קידום מהיר, אם ניקח את הקידום האורגני אל מול הקידום הממומן הקידום האורגני יהיה כמו פיל (איטי) והקידום הממומן יהיה נמר (מהיר).
לצורך קידום ממומן אין צורך בבניית אתר גדול, עם המון המון מאמרים. ניתן לבנות עמוד נחיתה מעוצב. אין צורך לחכות חודשים להיות בעמוד ראשון, תוך מספר ימים בודדים ניתן להיות בעמוד ראשון ולהתחיל לקבל לידים.
הגיע הזמן לעשות קידום אתרים עכשיו!
המטרה שלי בתחום קידום אתרים היא לא רק לגרום לאתר שלך להופיע בתוצאות הראשונות אלא יותר מכך להגדיל את כמות הלקוחות (וזה לא תמיד ע״י מיקום, יש מגוון דרכים).
אני אעשה את מירב המאמצים לקדם אותך גם בקטגוריות הכי תחרותיות ע״י אופטימיזציה איכותית, תוכן איכותי וקישורים. כל זה באופן שמתאים לבית העסק שלך כמו כפפה ליד, נותן לך את הדרך היעילה ביותר להגיע לתוצאות הדרושות לך, תוך יצירת צמיחה הדרגתית ובריאה של העסק, לשרידות לאורך שנים, וגם בזמני קושי (בדיוק לשם כך קיים קידום אורגני – כדי להמשיך לעבוד לטובתכם בכול מצב).
זיכרו האינטרנט מתפתח מיום ליום ובמהירות, והצורך להיות בחזית בכל תחום לעולם לא יפסק. כל יום שאינכם מקדמים את עצמכם, אתם יורדים פי שתיים אחורה בשל חוסר הפעילות שלכם ביחס לפעילות של המתחרים. העולם הוא מהיר ודינמי, צריך לעמוד בקצב!
קידום אתרים בגוגל זה מה שיגרום לך להימצא בשטח של הלקוחות שלך באופן תמידי, להיות בתודעה שלהם ולהיות השם הראשון שעולה בדעתם כשהם זקוקים לשירות כמו שלך! קידום אתרים יגרום לעסק שלך להתבלט, למשוך את כל תשומת הלב ולהגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלך! לקוח שלא מוצא אותך, מוצא את המתחרה שלך! אניאעזור לו למצוא אותך לפני כולם ולבחור דווקא בך, כי אתה האדם הנכון למשימה! אני מאמין בך, ואתה?
ולבסוף, הגעת אליי לכאן, נכון? סימן שהצלחתי להביא אותך אליי כי אתה מעוניין בשירות שיווק דיגיטלי לעסקים. אז אם אתה רוצה שהלקוחות שלך יגיעו אליך כמו שאתה הגעת אלי, קידום אתרים זו התשובה!
סיבה נוספת לעשות קידום אורגני – זה אמון הגולשים. אומנם לוקח זמן לרכוש אותו, אך התוצאות נשארות אתכם לאורך זמן. קידום אורגני משפר את דירוג האתר שלכם בגוגל על ידי יצירת נכס דיגיטלי שיניב לידים. הלידים האיכותיים ביותר מגיעים מהקידום האורגני בהשוואה לכל ערוץ קידום אחר. אחוז גבוהה מאוד של הגולשים מעדיפים ליהכנס לתוצאות האורגניות וגם סומכים עליהן יותר מאשר על התוצאות הממומנות, מה שמבטיח לכם גם חיסכון אדיר בהוצאות פרסום לטווח ארוך.
כפי שאתם רואים, מדובר במערך מאוד מורכב, הכולל דקויות רבות ומסועפות. יתר על כן, לכל בית עסק נדרשת תוכנית מותאמת אישית של קידום אתרים, כזו שתתאים למטרות שלו (לדוגמה – לא להקים קמפיינים ממומנים שיניבו יותר לידים ממה שהעסק יכול להספיק לתת להם מענה, מה שייצור מוניטין של שירות גרוע, ולכן יסב נזק ולא תועלת).
בנוסף, מדובר בעבודה מורכבת הדורשת מעורבות של כמה וכמה אנשים, שכל אחד מהם נדרש להיות מקצועי ומנוסה בתחומו. נדיר ועד כמעט בלתי אפשרי שאדם אחד בלבד יבצע את כל המשימות הדרושות לקבלת תוצאות קידום אתרים אופטימליות. כך שפנייה לחברה לקידום אתרים לעומת מקדם אתרים יחיד היא האפשרות המתבקשת והמושכלת יותר.
מאמרים אחרונים בתחום קידום אתרים
שאלות נפוצות בתחום קידום אתרים
השגת נראות אורגנית בגוגל דורשת זמן ומאמץ. השגת צמיחה ארוכת טווח באמצעות SEO יכולה להימשך בין שבועות עד חודשים, תלוי בתחרותיות של התעשייה שלך ובמורכבות האתר שלך. תצטרך להשקיע בהבנת היתרונות והחסרונות של קידום אתרים יעיל, כמו גם לפתח אסטרטגיות כדי להציג את האתר שלך בפני לקוחות פוטנציאליים. עם סבלנות ועבודה קשה, בסופו של דבר תשיג את הנראות המקוונת הרצויה לך. קידום ממומן הוא מהיר יותר, תוך מספר ימים האתר שלך יכול כבר להיות בתוצאות.
אופטימיזציה למנועי חיפוש, או SEO, היא תהליך אופטימיזציה של ביצועי האתר שלך בדירוג מנועי החיפוש. קידום אתרים כולל יצירת תוכן, כוונון העיצוב והאלמנטים הטכניים של אתר אינטרנט כדי להפוך אותו לאטרקטיבי יותר עבור מנועי החיפוש, ושימוש בטכניקות בניית קישורים כדי למשוך קישורים באיכות גבוהה מאתרים אחרים. כל הטכניקות הללו מכוונות לשפר את הנראות של האתר שלך ולהקל על המשתמשים למצוא אותך כשהם מחפשים מילות מפתח רלוונטיות.
כל מי שמנהל עסק מקוון זקוק לשירותי קידום קידום אתרים. זהו המפתח ליצירת תעבורה אורגנית לאתר ולהשגת נראות בדפי התוצאות של מנועי החיפוש. שירותי קידום אתרים כוללים אופטימיזציה של אתר למנועי חיפוש ועזרה לו לבלוט על פני המתחרים.
עבור עסקים המעוניינים להגדיל את הנוכחות שלהם באינטרנט ולהרוויח יותר כסף, שירותי קידום אתרים יכולים להיות נכס נהדר. מאופטימיזציה של תוכן לדירוג טוב יותר ועד לחקר אסטרטגיות מתחרים, שירותי קידום אתרים מספקים תובנות חשובות לגבי האסטרטגיות הטובות ביותר להשגת תוצאות מוחשיות.
השקעה בקידום אתרים היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר לקדם את האתר שלך. הסכום שאתה מוציא על קידום האתר שלך תלוי בגורמים רבים כמו איזה סוג של שירותים אתה עוסק, ניצול משאבים וציר זמן. יש הרבה אפשרויות זמינות בכל הנוגע להשקעה בקידום אתרים. ממשאבים מקוונים בחינם ועד מסעות פרסום בתשלום, סביר להניח שיש פתרון שמתאים לכל תקציב וצורך. ניתן לעשות קידום אורגני אצלנו החל מ 1800 ש״ח לחודש וקידום ממומן החל מ 2000 ש״ח לחודש.
אורי מינץ - חברת קידום אתרים
בנויים ללקוחות חדשים? רוצים לדעת איך המתחרים רואים את האתר שלך? הגיע הזמן שנדבר ונעבוד על אסטרטגיה איך להביא לעסק שלך כמה שיותר לקוחות פוטנציאלים.