אנו מובילים עסקים להצלחה קטנים וגדולים ע״י פרסום בפייסבוק יום יום, חודש חודש ושנה אחר שנה. כן, הפרסום בפייסבוק הוא החשיפה הזולה והטובה ביותר. הייחודיות שלנו היא המקצועיות וההתמסרות לכך שאנו נוכל לייצר ללקוחותינו תוצאות גדולות בעלויות הנמוכות ביותר.
למה לבחור בנו?
01
היכרות עם הפלטפורמה
אנו מכירים את כל מה שיעבוד לכם לצורך פרסום בפייסבוק
02
ניסיון והצלחה
מנהלים עשרות עמודים עסקיים מוכרים ומצליחים בישראל ובעולם
03
בניית מותגים
מומחים ביצירת קהילות סביב מותגים מנצחים ובניית מותג מוביל ברשת
04
מחירים אטרקטיבים
לא צריך תקציבי עתק להביא לידים איכותיים. צריך ניהול תקציב נכון!
05
תוכן איכותי
מומחים בכתיבת תוכן שיווקי חי ובועט תוכן מעניין כזה שיוצר עניין
06
מצויים במשבר?
מומחים בפתרון משברים ברשת
איך פרסום בפייסבוק יכול לתרום לעסק שלך?
זה ממש לא משנה בגודל העסק שלכם ואם העסק משפחתי קטן או גדול, יש הרבה עובדים או מעט, אתם חייבים נראות ברשת – עמוד פייסבוק עסקי שמנוהל כמו שצריך. כשמנהלים עמוד פייסבוק איכותי יחד עם פרסום באינסטגרם זה יוצר מעגל קהילתי סביב המותג שלכם ונותן לכם ערוץ ישיר עם הלקוחות הקיימים שלכם. ניהול עמוד פייסבוק מלא בתוכן איכותי בפוסטים שיווקיים, שקהל היעד שלו מטורגט בצורה נכונה והלקוחות שלו מקבלים מענה מהיר ואדיב – זה חלק מהעסק שלכם!
אנשים נמצאים בפייסבוק בממוצע למעלה מ-3 שעות מצטברות ביום!
הלקוחות שלך נמצאים שם! בפייסבוק, באינסטגרם, בפינטרס, בלינדקאין ובעוד עשרות רשתות חברתיות.
המשמעות של זה היא שכמות הזמן חשיפה שיש לרשתות החברתיות היא הרבה יותר מכל מדיה אחרת שיש ולכן העסק שלך חייב להיות ברשתות החברתיות. לדעת מה הם רוצים, מה הם צריכים, להציע להם מהמבצעים שלך ולבנות סביב המותג שלך קהילה.
רוצים חשיפה מטורפת ברשתות חברתיות?
מהו ניהול עמוד פייסבוק עסקי?
ניהול עמוד פייסבוק לעסק בנוי מתוכן שיווקי מקצועי חי ובועט המביא אינטראקציה עם הקהל, בניית קהל סביב העמוד, פילוח קהל היעד ע״י התאמת צרכים נקודתיים, שירות לקוחות וניהול משברים, פרסום פוסטים המייצרים התעניינות בעמוד או בעסק עצמו.
עסק חייב להראות שהוא חי ולכן חייב תנועה נכונה בעמוד העסקי שלו.
קידום בפייסבוק
שיווק דיגיטלי לעסקים נמדד בין היתר על ידי ניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם אשר הם המקומות הנכונים והטובים ביותר עבור בעלי עסקים רבים, פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא נגיש, נוח, זול וקל במיוחד לבעלי עסקים קטנים ובינוניים.
פרסום בפייסבוק הוא כיום הערוץ המוביל ביותר בשיווק דיגיטלי לעסקים. הפרסום בפייסבוק מייצר לידים בעלויות נמוכות מגוגל ובזמן הרבה יותר קצר. הפרסום בפייסבוק בשונה מהפרסום בגוגל שמפרסם על פי מילות המפתח שהלקוח חיפש עובד על פי מאפייני התעניינות וכך לחשוף בעלי עסקים רבים ליצירת מודעות גבוהה ע״י קהל היעד שהם מעוניינים להיחשף אליו.
קידום ממומן בגוגל מורכב יותר ויקר יותר לעומת פרסום בפייסבוק בו הפרסום פשוט יותר אך כיוון שהוא לא פונה ספציפית למי שהקליק אלא למי שנחשף למודעה בשביל להביא תוצאות איכותיות צריך להכיר וללמוד את הפלטפורמת פרסום בפייסבוק לעומק או לבחור חברה שתעשה לכם את זה. חברה שמתמחה בפרסום בפייסבוק בעלת שקיפות מלאה והבנת העבודה בצורה ברורה וממוקדת ע״י שיפור תוצאות מתמיד.
יחס אישי ומסור לאורך כל הדרך
מיקצועיות וניסיון בניהול עמודים עסקיים
התמחות בכתיבה שיווקית מניעה לפעולה
נעשה הכל כדי להגיע ללקוח שלך
דוחות חודשיים ושקיפות מלאה
סנכרון בין הרשתות החברתיות
כדי לנהל בצורה הטובה ביותר דף עסקי בפייסבוק, לגרום לחשיפה גבוהה ולידים, יש צורך במי שחי ונושם את עולם הדיגיטל בכלל ואת עולם השיווק ברשתות החברתיות והתוכן בפרט. רק חברה בעלת הבנה עמוקה בתחום תוכל לעשות שימוש נכון בדף העסקי כקרקע טובה לפרסום ממומן ולהשיג עבורך את התוצאות האופטימליות. בעזרת הכישורים, הניסיון והידע שלנו בתחום, לעסק שלך תהיה נוכחות אינטרנטית טובה ובעלת השפעה, כזו שיכולה להביא לך מקסימום חשיפה ותסייע לך לעשות עוד צעד בדרך להצלחה.
צריכים חברה אחראית שתעשה לכם פרסום בפייסבוק?
מעוניין לעשות פרסום בפייסבוק לבד?
הטיפים שלי לשיפור קמפיינים בפייסבוק
אולי הטיפ הטוב ביותר וההתחלתי ביותר – אל תתחילו קידום ללא עמוד עסקי שנראה טוב. אומנם לא לוקח הרבה זמן לייצר עמוד כזה אבל יש נטייה לעסקים לא להשקיע בעמוד העסקי ורק בפרסום ולכן כמות המתעניינים לא גבוה. ולפעמים כסף הולך לפח.
לעולם אל תעשו פרסום ע״י בוסטים. למה? זה פשוט לא עובד. זה האמת הכלל הראשון שלמדתי בפייסבוק. היו לקחות שסיפרו לי שזה עבד להם אבל ל 99% מהלקוחות שעשו את זה לפני שהגיעו אלי אמרו לי שלא עבד וסתם זרקו כסף לפח
פתחו ביזנס מנג׳ר זה חינם, זו גם המערכת הטובה ביותר לפרסום ממומן ובכללי לנהל את העמוד, הפיסקל, השותפכם בחשבון ואת כל שאר הדאטה.
אל תקנו לייקים. הקהל לא רלוונטי, עדיף עמוד עם קצת קהל ורלוונטי מאשר עמוד עם לייקים מאינדונזיה
הפיקסל של פייסבוק הוא קוד שמאפשר לכם לעקוב אחר הפעילות של הגולשים באתר או בעמוד שלכם, הקוד ״צובע״ את המשתמשים/גולשים כדי שיהיה ניתן לפרסם שוב לגולשים הרלוונטיים מה שנקרא בשפה המקצועית רימרקטינג. הפיקסל הוא חובה ובנוסף יש צורך בלדעת איך להתקין אותו.
יש אפשרות להתקין את הפיקסל בצורה ידנית באתר או דרך הגוגל תג מנג׳ר או דרך תוספי צד ג׳
אם הקהל שלהם גם נמצא באינסטגרם תפרסמו גם שם. אבל עצבו את הפרסומת והמדיה מותאמת לשם כדי שלא יהיה בגדלים הלא נכונים
השקעת בבניית קמפיין – הקהל הוא העקב אכילס שלך. המון מקדמים נופלים בזה. צריך להבין טוב טוב את קהל היעד מה הוא רוצה ומה הוא אוהב ומה תחומי העניין שלו בכדי לתת לו את הפרסום הנכון. אחרת המודעה תגיע למקומות הלא נכונים
במערכת הפרסום של פייסבוק יש אפשרות לייצר מודעות עם a/b testing תבדקו קהל שונה, גרפיקה שונה, טקסטים שונים. כך תוכלו לבצע אופטימיזציה נכונה לקמפיינים שלכם.
הקמפיינים המוכרים ביותר הם קמפיין לידים ותנועה, קמפיין לידים הוא קמפיין זול יותר שפייסבוק מייצר טופס לידים בתוך הפלטפורמה שלו. כך הגולש לא יוצא מהפייסבוק ויכול להמשיך לגלוש (זו הסיבה שהקמפיין הזה זול יותר) קמפיין תנועה הוא קמפיין היכול להוביל תנועה לעמוד נחיתה הקצת יקר יותר מבחינת החשיפות שלו אך עמוד נחיתה מביא תוצאות טובות יותר בד״ע כיוון שיכול לתת מידע רב מאשר הטופס לידים.
החלטתם על קמפיין לידים – שאלו שאלות נוספות, למה? היום האצבע קלה על המקלדת קל לאנשים להשאיר פרטים אבל האיכות יורדת, שאלו שאלות מנחות את המתעניינים כדי להבין האם כדאי לחזור אליהם או שזה בזבוז זמן.
מחפשים לפרסם מוצר ספציפי -בצעו קמפיין תנועה לאתר והובילו את הלקוח לעמוד הספציפי – אף אחד לא היה רוצה להגיע לעמוד הבית ואז לחפש את המוצר שהיה מעוניין לקרא עליו.
הפנייה לגברים או לנשים בפרסום חשובה היום נשים מעדיפות לקרא פרסום שהן חושבות שמתאים להן, וכנ״ל גברים. ייצרו מודעות מותאמות לקהל הגברים ומודעות המותאמות לקהל הנשים. שימו לב קהל הנשים שונה מקהל הגברים לא רק בטקסט אלא בכל מרכיבי הפרסום שלו.
ידוע שוידאו מקבל הרבה יותר חשיפה – אז אם יש באמצעותכם לייצר וידאו מקצועי המניע לפעולה או המסביר בצורה מקצועית את מה שאתם עושים – השקיעו בזה ובצעו פרסום וקידום לוידאו. הקידום לוידאו עובד בצורה טובה יותר ומקבל חשיפה משמעותית יותר וזולה יותר.
תמונה או גיפ הן הדברים הראשוניים שהגולשים יעצרו כתוצאה מימנו – ככול שהתמונה תהיה מושכת יותר יהיו יותר גולשים שיעצרו לקרא את הטקסט ולכן להשקיע בתמונה מעוצבת עם טקסט מושך עליה בשביל לגרום לגולש לשניה לראות אם זה רלוונטי אליו
משפך הוא תהליך שמעבירים את הגולש תחת שלבים מסויימים. לדוגמא: פרסום הצעה חינמית לוובינר או מדריך, לאחר מכן פירסום מעברלעמוד נחיתה לאותם אנשים עם מסר שיווקי, לאותם אנשים שלא ביצעו אינטרקציה בצעו רימרקטינג ולבסוף לאותם אנשים שהשאירו פרטים תמכרו את המוצר הרלוונטי. ע״י פרסום בפייסבוק ניתן לייצר את המשפך השיווקי הזה. כמובן שניתן לעשות כל מיני משפכים ולא תמיד המשפכים עובדים אבל בתקציבי פרסום גבוהים עדיף לייצר משפך שיווקי מקצועי.
אומנם הטיפ הזה לא קשור לפרסום בפייסבוק ממומן וגם לאחרונה ניתן לראות כי החשיפה הלא ממומנת גם ככה נמצאת בירידה אבל אם עדיין מעוניינים לנהל את העמוד שלכם שיראה טוב ולא רוצים סתם להעלות פוסטים ושלא יקבלו שום חשיפה צרו לכם אווטר לגבי הקהל שלכם – ונסו עליו את הפרסום בעמוד וכך תראו איזה שעות עובדות טוב יותר לעסק שלכם. יש עסקים שמיועדים לנשים אחרי לידה ולכן בבוקר הזמן הכי טוב ויש עסקים שבערב הוא הזמן הטוב ביותר – איך נדע? נסו לפרסם פוסטים בשעות שונות וכך תראו מה מקבל בעמוד חשיפה טובה יותר.
בהמשך למה שכתבתי שכמות החשיפה גם ככה לא גבוה תנסו לעודד את הקהל שלכם להגיב לפוסט וכך נסו לייצר עניין כך פייסבוק בעל כורחו יעלה את רמת החשיפה של הפוסט
שאלות נפוצות
מה זה פרסום בפייסבוק?
פרסום בפייסבוק כולל בתוכן הקמת עמוד עסקי, ניהול העמוד העסקי, פרסום העסק בקבוצות אורגניות לייצירת חשיפה ופרסום ממומן.
מבין הצעדים החשובים למיתוג העסק שלך הוא יצירת עמוד עסקי בפייסבוק, ע״י יצירת עמוד עסקי יש אפשרות להגדיל את החשיפה לקהל יעד שלכם. כמות הגולשים האדירה שנמצאת בפייסבוק בכל יום, כמה פעמים ביום, וכמות השעות שהלקוחות הפוטנציאלים שלכם נמצאים שם, על סמך זה עמוד עסקי הוא חובה לא פחות מהשם והטלפון ב 144.
הביטוי "אם אתה לא שם אתה לא קיים" אותו שומעים חדשות לבקרים בכל הנוגע לשיווק ופרסום ברשת, הנו רלוונטי פי כמה וכמה כאשר מדובר בפרסום בפייסבוק. אם נודה באמת – אחוז גדול מכלל האנשים עושה שימוש בפייסבוק על בסיס יומיומי ולכן מדובר בפלטפורמה שיווקית בה חשוב להיות נוכחים.
עמוד עסקי בפייסבוק למה צריך את זה?
לכל הלקוחות שלך יש פרופיל ברשת וכל המתחרים שלך מפרסמים שם.
עמוד עסקי בפייסבוק הוא חלון הראווה של העסק שלך ברשתות חברתיות.
אפשרות לתקשורת ישירה עם הגולשים
ניתן לשתף עמודים עסקיים
לעמודים עסקיים אין מגבלת חברים כמו בפרופילים פרטיים
דף העסקי בפייסבוק מהווה דרך נהדרת להגיע ללקוחות חדשים, לשמור על קשר אישי עם לקוחות קיימים ובאופן כללי בעזרת השימוש בפייסבוק ניתן למתג, לקדם, לשווק ולהעביר מידע על מבצעים, הנחות, מוצרים ושירותים חדשים ביתר קלות ובעלות מינימלית. בעולם בו תקשורת רציפה עם הלקוחות משפיעה על מידת הצלחתו של כל עסק, הפייסבוק הנו כלי שימושי שיכול רק לקדם ולתרום לעסק שלך.
עמוד עסקי בפייסבוק הוא לא תחליף לבניית אתר אינטרנט אלא הוא תומך באתר ע״י הבאת לקוחות שלא מחפשים בגוגל את המוצר שלך.
למה לעשות קידום ממומן בפייסבוק?
- בפרסום ממומן אתה בוחר מי יראה את המודעה
- קל לתפעול ונגיש לגולש
- יכולת הפניית הגולש לאתר מה שיגרור כניסות אורגניות
- פלטפורמה זולה יחסית
ואם אין לי זמן להתעסק עם הפייסבוק?
כולם מבינים את החשיבות שבניהול דף עסקי בפייסבוק. אולם לא לכולם יש את הזמן הדרוש כדי לעשות זאת ואף יותר מכך, לעשות זאת בצורה נכונה אשר באמת תניב תוצאות ותסייע לקצור את הפירות. בדיוק בשביל זה אני כאן.
ההצעה שלי מאוד פשוטה: הקמה וניהול של דף פייסבוק עסקי. יותר מכך, אני גם אדאג לכתיבת פוסטים שיווקיים בהתאמה לאופיו של העסק ומטרותיו ואפעל לפרסומם בקבוצות רלוונטיות. עבורך המשמעות היא ראש שקט, פחות דאגות והמון זמן פנוי לניהול העסק שלך.
מאמרים אחרונים בתחום הפרסום בפייסבוק
אורי מינץ
אצלנו בחברה חיים ונושמים את הפרסום בפייסבוק אנו מקדמים ומנהלים לעסקים את כל הנראות הדיגיטלית שלהם ברשתות החברתיות בכלל ובפייסבוק בפרט. אם אתם צריכים חשיפה מקצועית ברשתות החברתיות ולא יודעים איך מוזמנים ליצור איתי קשר: