בניית חנות אינטרנטית
למה בניית חנות אינטרנטית נכון עבורך?
יש לך חנות פיזית? לפעמים מגיעים לקוחות ולפעמים לא? יש זרימת לקוחות באופן תמידי? איך מגיעים לעסק שלך – פה לאוזן? פרסום בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, קידום בגוגל? כל זה נחמד מאוד, אבל.. זה לא מספיק.
בינינו, מי שמגיע אל העסק שלך לרוב הם אותם אנשים שנמצאים באזור/רדיוס מסויים (יש גם כאלו שמגיעים ממש מרחוק אבל האחוז הוא ממש נמוך.
ולמה? כי אתה פונה לאוכלוסיה מסויימת אבל אתה לא פונה לכולם יש כל כך הרבה לקוחות פוטנציאלים שבכלל לא מכירים אותך! מחפשים אותך באינטרנט ואין כלום.. אולי המלצה פה ושם או באיזה אתר המלצות. הגיע הזמן לעבור לעולם הווירטואלי זה אומר – בניית חנות אינטרנטית מצליחה ועובדת ופונה לכוווווולם.
בניית חנות אינטרנטית מעוצבת בצורה מקצועית יכולה להגדיל את קהל הלקוחות שלך ולהפנות רוכשים שנמצאים לא רק ברדיוס הפרטי של העסק הפיזי שלך.
אם אין לך אתר מכירות וחשבת על הקמת אתר לעסק בו ואתם לך מידע שיעזור לך לקבל החלטות עוד לפני תהליך בניית אתרים.
מהי חנות אינטרנטית?
אז אחרי שהבנו את הצורך בחנות אינטרנטית נבין מהיא החנות, חנות אינטרנטית מציגה מוצרים שניתנים לרכישה – החנות הינה וירטואלית ולא פיזית. החנות האינטרנטית פועלת באינטרנט אך יש לה מספר איפיונים של חנות פיזית לדוגמא: עגלת קניות, הסופה לסל, קופונים (אפשרות לקבלת הנחה) בחירה מקטגוריה של מוצרים ספציפיים, אפשרויות משלוח והזמנות.
חנות לא חייבת להיות רק עומדת בפני עצמה אלא יכולה להיות תחת אתר תדמיתי המשלב בתוכו אזור של חנות אינטרנטית.
מה כולל תהליך בניית חנות אינטרנטית לעסק?
בניית חנות אינטרנטית כוללת מספר מאפיינים שהם חובה על מנת להצליח בהם:
"חנות אינטרנטית מקצועית היא כמו עוד סניף, שפתוח תמיד ואפשר להגיע אליו בכל רגע"
הגעת למסקנה שאתה רוצה לבנות חנות אינטרנטית בכדי למכור את המוצרים שלך בצורה הטובה והמקצועית ביותר ולקבל תשלומים ישר מהאתר ללא צורך בהחזקת אנשי מכירות ואנשי שטח.
כיום יש מגוון מערכות לבניית חנויות אינטרנטיות, חשוב מאוד לבחור את המערכת הנכונות ביותר לצרכים שלך בכדי למנוע מצבים של חוסר הבנה וחוסר התמצאות.
כחלק מתהליך העבודה שלנו חשוב לנו שתדע/י לעבוד עם המערכת בצורה חופשית כדי שתוכל/י לנהל את החנות שלך בצורה הטובה ביותר וללא עזרה.
חלק ניכר מהחנויות האינטרנטיות לא מקבלות מקום נכון גלל חוסר סדר, אסטטיות, עיצוב לא נכון, ריבוי מוצרים בעמוד מה שגורם לחוסר סינרגיה לעין הגולש. המטרה שלנו היא למנוע את כל זה, ולהוביל את החנות והלקוחות שלך עם חווית קניה נעימה וקלה.
תהליך העבודה - בניית חנות אינטרנטית
תהליך הבנייה הינו פשוט אך ישנם מספר נתונים שאתם צריכים לדעת:
- איפיון פונקציונלי – בניית חנות וירטואלית היא לא בניית עוד אתר אינטרנט תדמית שלא בטוח אם תרצו לקדם אותו בגוגל או בפייסבוק בבניית חנות וירטואלית ללא קידום אין טעם להשקיע ולכן חשוב לתת דגש רב לאיפיון (כך גם לקבל כתוצאה מכך הצעת מחיר רלוונטית ולא יקרה או זולה מדי)
- איפיון עיצובי – פגישת איפיון יחד עם הסטודיו שלנו להבין את הצד שלכם, הרצונות שלכם, את החלום שלכם – ולממש אותו בצורה עיצובית באתר.
- קבלת סקיצה ראשונה – סקיצה שמראה איפה יהיה כל תמונה, מוצר, מלל ועוד – וזה לצורך אישור עקרוני על המבנה.
- הטמעת התכנים – בשלב זה יש צורך להביא את התוכן השיווקי / אינפורמטיהי שהייתם מעוניינים שיהיה באתר שלכם.
- עיצוב – קבלת העיצוב יחד עם התכנים הרלוונטים
- בניית החנות – לאחר אישור העיצוב נגשים למלאכת בניית החנות על פי אישור העיצוב ועל פי האיפיון הפונקציונלי.
- לאחר סיום בניית האתר- הדרכה על תפעול האתר ועלייה לאוויר 🙂
בניית חנות באינטרנט הופכת לחלק בלתי נפרד מהכנסות העסק, לפעמים העסק הוא האתר עצמו.
כחלק בניית חנות אינטרנטית נעבוד על אפיון ייחודי ונבחר בפלטפורמה שמתאימה לך בכדי שנוכל לקבל את התוצאות הטובות ביותר בזמן הקצר ביותר.
כיום להחזיק חנות אמיתית זה עסק יקר לעומת זאת בניית חנות אינטרנטית העלויות הינם זניחות.
אין מחיר להקמת חנות וירטואלית, המחירים משתנים בהתאם לדרישות העסק. ומתבטאים בעיקר אם יש צורך בפיתוח מודולים מיוחדים ועיצוב ייחודי.
תהליך בניית חנות אורך עד 30 ימי עסקים, אנחנו מוסרים את האתר ללקוח לאחר טסטים ובדיקות קבלה מצד הלקוח שהאתר תקין ועומד בציפיות בדיוק כפי שהוגדר בתחילת הפרויקט בפגישת האפיון.
תהליך של בניית חנות אינטרנטית יכול לקחת בין חודש לשלושה חודשים, אנו מוסרים את האתר ללקוח לאחר בדיקות קבלה וטסטים מצד הלקוח על מנת לוודא שהאתר אכן תקין ועומד בציפיות בדיוק כמו שהוגדר בתחילת הפרויקט.
התהליך לבניה של חנות אינטרנטית מתחלק למספר שלבים,
1. פגישה ותיאום ציפיות והתנעת מהלכים.
2. פגישת מעצב עבור עיצוב ומיתוג החנות
3. פיתוח והקמה של החנות על ידי עובדי החברה
4. הזנת התכנים וחיבור לחברת הסליקה
5. השקה של החנות ועלייתה לאוויר
6. קבלת הדרכה אישית לתפעול הממשק בקלות.
ההבדל הוא שבחנות וירטואלית בקוד פתוח אפשר לבצע אילו שינויים שתרצו בעוד אין מגבלות טכניות וגמישות מלאה
לעומת זאת, חנות וירטואלית קוד סגור היא מערכת שסגורה שכמעט ולא ניתן לבצע שינויים שתרצה, קיימים הרבה מאוד חסרונות בהקמת חנות וירטואלית בקוד סגור.