בניית אתרים לעסקים

כיום כל בעל עסק מבין את חשיבות אתר אינטרנט בדיוק כמו שהוא מבין את חשיבות חדר הישיבות במשרד. אתר אינטרנט הינו הכלי הכי חשוב בעסק, באתר נפגשים איתך הלקוחות הפוטנציאלים לראשונה ומחליטים אם לבחור בך או במתחרים שלך! פגשתי בחיי הרבה שחושבים שאתר אינטרנט הוא כמו כרטיס ביקור שהמטרה שלו לחשוף את העסק ולתת מידע אינפורמטיבי.

ההפך הוא הנכון, כיום ההבנה שאתר אינטרנט הוא האפשרות הטובה ביותר להילחם על מקומכם אל מול המתחרים שלכם ברשת המדיה הדיגיטלית. תוכן שיווקי ברמה גבוהה, קידום אורגני מקצועי, אפיון ועיצוב נכון. 

אני אדאג שאתם תהיו בקדמת התחום שבו העסק שלך פועל עוד לפני המתחרים שלך על ידי בניית אתר מעוצב!

מה כולל תהליך בניית אתר לעסק?

בניית אתרים לעסקים כוללת מספר מאפיינים שהם חובה על מנת להצליח בהם:

בחירת מטרת האתר

איזה סוג אתר העסק שלכם צריך?

אתר תדמית, חנות אונליין, עמוד נחיתה

לא בטוחים? בשביל זה אנחנו כאן. 

לא סתם נבנה אתר נבין את מטרות האתר לצורך בניית אתר מקצועי

איפיון ותיכנון

בכדי לבנות אתר נכון לעסק חייבים לעשות איפיון מוקדם לאתר האיפיון מחולק לאיפיון עיצובי ואיפיון טכני, האיפיון העיצובי יהיה על סמך נראות האתר, איפיון אתר לצורך התכנות הוא איפיון מבני לצורך בניית אתר נכון ללא תקלות.

אפיון אתר הוא חובה! 

אל תתפשרו על זה!

עיצוב אתר

עיצוב אתר הינו השלב הבא לאחר פגישת האפיון.

לאחר בדיקת האיפיון אנו מעצבים סקיצה לאתר – עיצוב האתר יהיה על פי הנחיות הלקוח – האם לצורך קידום אורגני או קידום ממומן או לא לצורך קידום עתידי. 

עיצוב האתר יהיה תמיד עם דגש לחדשנות וחוויית משתמש גבוהה.  

התאמה לניידים

כיום 60%-90% מהכניסות לאתרים הינם מהניידים, ולכן גם גוגל מקדם אתרים המותאמים לניידים. 

כל האתרים שאנו בונים הינם מותאמים לניידים בצורה לא פחות ממומשלמת.

בונים אתר? חובה התאמה לניידים!

תוכן שיווקי

בנייתר אתר ללא תוכן שיווקי זה כמו ללכת לקניות ללא ארנק. 

שאנו בונים אתר מעוצב שמושך את העין לא רק העיצוב מוביל למכירה אלא המלל בזמן הנכון ובמקום הנכון. 

הנעה לפעולה, תוכן שיווקי קליל יגרום ללקוחות להשאיר פרטים או לרכוש את המוצר שלכם! 

בנוסף לבניית האתר, תקבלו אצלנו גם:

עזרה בבחירת דומיין ואחסון  אעזור ואייעץ לך איך לבחור דומיין נכון לעסק שלך. השילוב של אחסון ודומיין נכונים לעסק שלך ולצורך קידום אורגני עתידי לעסק. כמו כן אייעץ לך היכן לרכוש את האחסון הנכון לבניית אתר, מה גודל האחסון הרצוי לפי הצרכים שלך.

עיצוב אתר מקצועי חד –  השילוב של עיצוב אתר וקידום אתר זה שילוב מעניין, לרוב קשה לבנות ולעצב אתר ברמה גבוהה המותם לקידום אך אצלנו בסטודיו לעיצוב אתרים שמים דגש בחוויית משתמש גבוהה, היררכייה נכונה של עיצוב אתר לצורך הקידום העתידי שלו.

תחזוקת אתר וורדפרסהשירות שלי כולל תמיכה מלאה לכל תקלה במידה ותהיה. מערכת וורדפרס ידועה בכך שברוב המקרים אין בעיות אלא לפעמים יש התנגשויות במערכות ובתוספים לשם כך אנו כאן לפתור את הבעיה.

הדרכה על מערכת ניהול אתרמערכת הוורדפרס הינה מערכת קלה ונוחה לתפעול בסיום תהליך בניית האתר אנו מגיעים לבית העסק ונותנים הדרכה מקיפה על ניהול ותפעול שוטף של האתר הכולל פתיחת עמודים העלאת פוסטים וכו׳.. שגם אתם תוכלו להנות מאתר מעוצב לעסק ולא תהיו תלויים בבונה אתרים.

אופטימיזציה למהירות מירבית – ישנם מרכיבים רבים המשפיעים על מהירות האתר, בינהם: מהירות האחסון, גודל התמונות, מורכבות הקוד, יכולת האתר לשמור זיכרון מטמון (Cache) ועוד. לנו יש את הידע והכלים לגרום לאתר שלכם לטוס במהירות – אצלנו בניית אתר לא רק מעוצב אלא מהיר, רספונסיבי ומותאם לקידום.

אתרי תדמית אחרונים

ההבדל בין בניית אתרים לעסקים לבין כרטיס ביקור דיגיטלי

מנהלי שיווק רבים חושבים כי בניית אתרים לעסקים הינם תחליף לכרטיס ביקור דיגיטלי שיכולים לראות וליצור קשר עם העסק אך לא כך הדבר.

בניית אתר לעסק הינו מקור החשוב ביותר ליצירת קשר עם הלקוחות – על ידי האתר החברה יכולה ללמוד מה הלקוחות מחפשים, מה הבעיות שלהם, איזה מוצר הכי חשוב ללקוחות מידע הינו משאב יקר ערך בעולם תחרותי וכל חברה צריכה שיהיה לה את היתרון האסטרטגי הזה.

בשביל ליצור תקשורת עם הלקוחות אמורים להיות באתר אינטרנט מערכת ניהול נוחה וקלה לתפעול שהאחראי על האתר אינטרנט בחברה לא צריך אנשי מקצוע לשנות או להעלות תכנים. בנוסף בכל אתר חייב שתהיה מערכת יצירת קשר – מקום להשארת פרטים, טלפון זמין, עמוד צור קשר פופאפים ועוד מגוון דרכים שעוד לפני שפונים אתר צריך לחשוב עליהם.

אתר אינטרנט צריך למשוך לקוחות לא להיות רק אתר תדמית והדרך היחידה שניתן לעשות את זה היא לתת ערך ללקוח בהכנת תכנים שיהיו רלוונטים לגולש ויענו לו על הצורך לדוגמא: מדריכי שימוש במוצרים, מאמרים, טיפים וכו׳

בניית אתרים לעסקים בשיתוף מגוון כלים שלא רואים אותם (ניתוח חיפושים, התנהגויות, גיל, מדידת כניסות, שיעור יציאה מהאתר ויש עוד מגוון כלים שלא רואים אותם) נותנים לעסק מידע יקר ערך שלא תמיד ניתן לדעת מהלקוח הסופי.

אורי מינץ

אנו בונים אתרי אינטרנט בוורדפרס, בניית חנות באינטרנט ומומחים בקידום אתרים בגוגל, אצלנו כל האתרים נבנים ומותאמים לקידום אתרים עתידי. אם אתם מעוניינים בבניית אתר הכולל אפיון אתר מקצועי, עיצוב אתרים ייחודי, אופטימיזציה לקידום אתרים ברמה גבוה. הגעתם למקום הנכון – מוזמנים ליצור איתי קשר:

אורי מינץ
Rate this page