ניהול מוניטין באינטרנט – כך תעשו באופן עצמאי

ניהול מוניטין באינטרנט

לא פשוט להיות היום בעל עסק בישראל – יש המון דברים שחייבים לעשות על מנת שהכול "יתקתק" כמו שעון. אך במידה רבה, ניתן לרכז את המשימות במסגרת אחת על מנת ליצור את המעטפת המושלמת עבור הפעילות הקבועה שלכם. כך, עולם האינטרנט מהווה חלק חשוב ומשמעותי בניהול תקין של בית העסק. ניהול מוניטין באינטרנט זהו אלמנט חשוב מאוד בעולם הדיגיטל של היום, בעיקר כאשר מדובר בתחרות גדולה כל כך מצד אחד, וכאשר חיפוש מהיר של שם חברה או של אדם יכול להניב תוצאות חיוביות ושליליות כאחד, ולפגוע לא רק בבית העסק, אלא בשמו הטוב של האדם הפרטי!

לא רק בתי עסק זקוקים לעבודת ניהול מוניטין באינטרנט

למרבה הצער, ניהול מוניטין באינטרנט זהו נושא חשוב לא רק לאנשים המעוניינים לשכנע לקוחות לקנות מהם משהו. כיום כל אדם שמגיש מועמדות לתפקיד מסוים או רוצה לקדם את עצמו באופן מקצועי – עשוי לגלות תוצאות לא נעימות בעת חיפוש שמו באינטרנט. לפעמים זה עשוי להיות אפילו אדם אחר בעל אותו השם, אך הרושם השלילי נשמר.

ניהול מוניטין ברשת יכול לעזור להתקבל לעבודות, למצוא שותפים או משקיעים למיזמים, למנוע סירובים להשכרת דירה או בנושאים יומיומיים אחרים. כיון, כל אדם בודק אחד את השני באינטרנט, ולכן ניהול מוניטין בגוגל חיוני כמעט לכל אחד.

ניהול מוניטין באינטרנט

אלו השלבים הבסיסיים של ניהול מוניטין באינטרנט

המהות של עבודת ניהול מוניטין באינטרנט היא שליטה על תוצאות החיפוש בעמוד הראשון, משום שלעמוד השני מגיעים פחות מחצי מהאנשים, ולכן הוא פחות קריטי (למרות שבאופן אידיאלי, גם בו התוצאות יהיו חיוביות או ניטרליות). על מנת שבעמוד הראשון יהיו אך ורק תוצאות חיוביות, יש ליצור תכנים חדשים שיהיו מדורגים גבוה, או לתמוך בעמודים קיימים שיש עליהם שליטה.

פעמים רבות כדאי לפתוח משתמשים ברשתות חברתיות שונות, משום שיש להם דירוג גבוה, ליצור בלוג על פלטפורמה מוכרת, ולעשות אופטימיזציה מעולה לאתר הבית, על מנת שהוא יעלה בחיפוש. השלב הנוסף הוא יצירת דירוגים חיוביים בשירותים שונים, כגון המפות של גוגל, עמודים עסקיים בפייסבוק, דירוגים באתרים מקצועיים כמו ZAP ועוד.

כך תדאגו לבצע ניהול מוניטין באינטרנט באופן עצמאי

במידה ומדובר באדם אחד בלבד שדואג לשמו הטוב, ניתן לעשות ניהול מוניטין באופן עצמאי. קודם כל, חשוב להיות מודעים למה שמופיע תחת החיפושים, גם בגוגל וגם בפייסבוק. לא רוצים להרגיש לא נעים מול הבוס? תוריו את התיוגים שלכם ממסיבת הרווקים הפרועה. חשוב לכם שיהיה ייצוג של העשייה שלכם? תבנו אתר, או לפחות בלוג הנושאים את שמכם ודאגו שיהיו בהם תכנים מתעדכנים, על מנת שתוצאות אלה יוצגו קודם (אתרים מתעדכנים תמיד "מוצאים חן" בעיניי גוגל).

היתרונות של ניהול מוניטין באינטרנט בצורה מקצועית

ניהול מוניטין באינטרנט עבור גורמים בעלי חשיבות מקצועית, עבור עובדים בתעשיות תחרותיות שונות, פעילים בתחומים שלא תמיד מתקבלים בעין יפה – כל אלה ירוויחו מפעילות ניהול מוניטין באינטרנט באופן מקצועי ויעיל. לפעמים עבודה לא מודעת בתחום יכולה "להפיל" תוצאת חיפוש שהיא הרע במיעוטו ולהקפיץ במקומה משהו הרבה פחות מוצלח.

כך שאם יש קשיים או חששות והנושא באמת חשוב וקריטי להצלחה שלכם, ניהול מוניטין על ידי גורם מקצועי המבין בתחום האינטרנט, השיווק, קידום אתרים והתחומים המשיקים זה בהחלט הכתובת הנכונה בשבילכם. איש מקצוע יכול להגיע לתוצאות מהירות יותר, וגם לדאוג לכך שתוצאות שליליות יוסרו במהרה או יקבלו תגובה נאותה שתיישר קו עם כל הדברים.

בכדי לעשות ניהול מוניטין באינטרנט בצורה מקצועית חשוב לקחת חברת שיווק דיגיטלי לעסקים אשר מתמחה בתחום ניהול מוניטין דיגיטלי.

 

השמעת המאמר לכבדי ראייה

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי לעסקים

אם אתם מחפשים מישהו מקצועי שיעשה את ניהול המוניטין באינטרנט בשבילכם בצורה מקצועית, דיסקרטית ואמינה – יש לי ניסיון רב שנים בניהול מוניטין מקצועי מוזמנים לשלוח לי מייל או להתקשר או להשאיר פרטים ואחזור אליכם בהקדם

אורי מינץ
ניהול מוניטין באינטרנט
קטגוריות נוספות
נקודות המאמר
מאמרים אחרונים

שאלות נפוצות בנושא ניהול מוניטין באינטרנט

ניהול מוניטין ברשת האינטרנט כשמו ״ניהול המוניטין שלך באינטרנט״ אם כתבו עליך משהו לא טוב, תפקיד המנהל מוניטין הוא לנסות להוריד או לדחוק את האיזכורים האלו

מתי שאתה רואה או שיודע שיש איזכורים שליליים עליו ברשת.

ניהול מוניטין לא רק בגוגל אלא גם ברשתות חברתיות – דחיקת האיזכורים השליליים.

מתי שתרגיש שאנשים כותבי את השם שלך ברשת והתוצאה שהם מקבלים שונה מהתוצאה שהיית רוצה שיקבלו

נכון. לא כל איזכור ניתן להסיר אבל יש איזכורים שניתן לדחוק

קשה מאוד לקבוע יעדי הצלחה. כי אנו תלויים לרוב בגוגל. מה גם – שזה לוקח לזה זמן עד שעובד.

Rate this page