ניהול מוניטין ברשת – מה התוצאות הרצויות?

ניהול מוניטין ברשת

בכל תחום שבו העבודה אינה בדיוק ליניארית ולא מהווה מדע מדויק, חשוב מאוד לעשות תיאום ציפיות עם המומחה שעתיד לעבוד עם כל מה שקשור לתחום ניהול מוניטין ברשת.
מדוע מדובר במדע לא מדויק? כתחום המשיק לעולם קידום אתרים, גם ניהול מוניטין ברשת הוא תחום מאוד דינמי ומשתנה, גם ברמה הגלובלית, וגם ברמה הפרטית – כל מקרה לגופו. ולכן יש לעשות מחקר מקיף לפני תחילת העבודה על משימת ניהול מוניטין ברשת, גם בתחום הכללי של הלקוח וגם בפעילות הספציפית שלו.

מה רוצים להשיג בעת העבודה על ניהול מוניטין ברשת

כאשר פונים לשירות מקצועי של ניהול מוניטין ברשת, פעמים רבות זה נעשה עקב מצב שכבר אינו מזהיר. במילים אחרות, כאשר תוצאות החיפוש בעמוד הראשון נותנות אך ורק היבטים שליליים של בית העסק, האדם או החברה. עם זאת, מותגים רבים מודעים כיום לחשיבות העניין ודווקא מעדיפים להקדים תרופה למכה ולשכור שירותי ניהול מוניטין לפני שמתעוררות בעיות כלשהן.

המטרה היא להיות תמיד עם יד על הדופק, לשלוט על מה שקורה בכל רגע נתון ולעשות זאת באופן שמעודד תנועה חיובית למקורות האינטרנט הראשיים והחשובים ביותר של הגורם הספציפי. בנוסף, במסגרת ניהול מוניטין ברשת שולטים גם עם הדירוגים באתרים השונים, ובעיקר בגוגל. יש ליצור מאזן חיובי במידת האפשר, והיכן שניתן – להסיר תגובות שליליות.

 

ניהול מוניטין ברשת

מתי אפשר לצפות לתוצאות של ניהול מוניטין בגוגל?

יש המון גורמים המשפיעים על תוצאות העבודה בנושא ניהול מוניטין. ראשית, מה היה המצב בתחילת העבודה. כאמור, יותר פשוט וקל לשמור על מאזן חיובי קיים, מאשר להסיר תוצאות חיפוש שליליות או לנסות להסוות אותן באמצעים שונים. עם זאת, במקרים סבירים ניתן ליצור 10 עמודים מקודמים שיתפסו את העמוד הראשון תוך מספר חודשים, אך שום מומחה לא יכול להתחייב לתוצאות מסוימות במלוא מאת האחוזים, משום שיש המון פקטורים. למשל, אם התגובות השליליות הן תוצאה של פגיעה ממתחרים, כלומר מכוון, יתכן שיידרש זמן רב יותר על מנת לתקן ולמזער את הנזק.

האם כדאי להפסיק ניהול מוניטין ברשת?

הנטייה הטבעית היא להפסיק את השירות ברגע שהמטרה הושגה. אך ניהול מוניטין בגוגל זהו נושא מורכב, שבו הכול יכול להשתנות תוך מספר שניות בלבד, וזו הסיבה לכך שעדיף לעשות ניהול מוניטין ברשת "על אש קטנה" דרך קבע, מאשר להיקלע למצבים הדורשים כיבוי שריפות של תמיד נעשה במהירות הדרושה, ובמקרים רבים הנזק כבר נעשה. ולכן, חברות ואנשים הפעילים בתחום דינמי ותחרותי שבו התדמית באינטרנט משחקת תפקיד חשוב בהצלחה וביצירת פרנסה – עדיף שיהיה זה שירות קבוע ומתמשך.

איזה ערך מוסף ניתן לקבל במהלך ניהול מוניטין ברשת?

בגלל שתחום ניהול מוניטין לעסקים קשור באופן ישיר לעולם קידום אורגני, התוצאות הנוספות של העניין יכולות להיות קשורות דווקא ליצירת תכנים ברמה גבוהה שישרתו את המטרות של בעל העסק או האדם הפרטי. בין ההמלצות הבולטות של מומחי שיווק דיגיטלי לעסקים ניתן למצוא שימוש בשירותי אתרים גדולים: פלטפורמות לבלוג, עמודים אישיים באתרים מקצועיים וכו'. באמצעות השקעה בתוכן של עמודים אלה ניתן ליצור לא רק תדמית חיובית באופן כללי בעמוד הראשון, אלא גם להביא ליותר עניין כלפי הפעילות של בית העסק האדם הספציפי, ואף להעלות את המכירות, למרות שזו לא המטרה הבלעדית של התהליך. מעבר לכך, כל אדם וכל בית עסק יכולים להרוויח רבות מכך שכל התוצאות בעמוד הראשון מציגות את הגורם המקודם באופן הרצוי.

השמעת המאמר לכבדי ראייה

אורי מינץ - שיווק דיגיטלי לעסקים

ניהול מוניטין ברשת זה לא משהו שצריך לזלזל בו. קחו איש מקצוע שיודע לעשות את זה בצורה הכי מקצועית שאפשר. אצלנו נותנים דגש על מקצועיות המאמרים, האופטימיזציה שלהם ודיסקרטיות. המטרה שלנו היא לדחוק את התוצאות השליליות בגוגל – ולשמחתי אנו מצליחים בזה. מוזמנים ליצור איתי קשר לפרטים נוספים.

אורי מינץ
ניהול מוניטין ברשת
קטגוריות נוספות
נקודות המאמר

ניהול מוניטין ברשת – הוא ניהול נכון של המוניטין = השם שלכם – באינטרנט. עבודת ניהול המוניטין היא גורמת לדחיקת איזכורים שליליים מהתוצאות הראשונות של גוגל ע״י קידום בגוגל אורגני

מתי שמופיע עליו איזכורים שליליים או שהולך להופיע עליו משהו שלילי ברשת.

ניהול מוניטין הוא קידום הפרסונה לעומת קידום אורגני שמקדמים את העסק בגוגל ע״י בניית קישורים איכותיים ברשת.

אם סיפרו לך או כתבת את שם המותג שלך בגוגל וראית תוצאות שליליות ואתה חושש שזה יפריע לפעילות שלך – צריך לעשות ניהול מוניטין.

אין לדעת. זה תלוי בהמון גורמים.

תלוי בסוג המאמר או האיזכורים בגוגל אבל ניהול מוניטין יכול לנוע בין 10,000 ש״ח ל 100,000 ש״ח וזה התלוי בכמות קישורים חיצוניים שנרכשים.

מאמרים אחרונים
Rate this page